ا
-
احمدی، غلامعلی
بررسی تأثیر الگوی حل مساله بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس شیمی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
-
احمدیان، لیلا
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
-
انتظاری، نسیم
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
ب
-
بابالسلام، صفورا
نقش جهتگیری هدف پیشرفت در خلاقیت دانشآموزان دوره راهنمایی شهرستان اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-21]
-
باقری، صرفناز
مقایسه اثربخشی آموزشهای مراکز پیشدبستانی تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در نوآموزان دختر و پسر با کنترل هوش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 23-46]
-
بشرپور، سجاد
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
ج
-
جهانیان نجفآبادی، امیر
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
خ
-
خانی، منیژه
مقایسه اثربخشی آموزشهای مراکز پیشدبستانی تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در نوآموزان دختر و پسر با کنترل هوش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 23-46]
ر
-
رضایی، علیمحمد
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
ز
-
زاهد، عادل
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
س
-
سالاری، مریم
نقش ادراک والدینی و انگیزش تحصیلی در گرایش به تفکرانتقادی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-64]
-
سیفی، محمد
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
ش
-
شیخالاسلامی، راضیه
نقش جهتگیری هدف پیشرفت در خلاقیت دانشآموزان دوره راهنمایی شهرستان اصفهان [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-21]
-
شیربگی، ناصر
بررسی نگرش دانشآموزان به تکلیف درسی و ارتباط آن با راهبردهای مدیریت تکالیف [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 87-112]
ط
-
طالعپسند، سیاوش
تاثیر تصاویر ایستا و انیمیشن بر بهبود یادگیری: نقش تعدیلکنندهی نشانههای دیداری و جنسیت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-46]
ع
-
عاشوری، جمال
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
-
عاشوری، محمد
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
-
عبدالملکی، شوبو
بررسی تأثیر الگوی حل مساله بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس شیمی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
-
عبدخدایی، محمدسعید
نقش ادراک والدینی و انگیزش تحصیلی در گرایش به تفکرانتقادی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-64]
-
عربزاده، مهدی
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
-
عزیزی، نعمتاله
بررسی سواد ریاضی دانش¬آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج و ارتباط آن با سبک شناختی ویتکین [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
-
عیسیزادگان، علی
مقایسه خودپنداره ی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
ف
-
فرزاد، ولیاله
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
-
فولادچنگ، محبوبه
تأثیر روش آموزشی نوروفیدبک بر تقویت توانایی حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه اول تا ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 65-85]
ق
-
قادری، مصطفی
بررسی سواد ریاضی دانش¬آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج و ارتباط آن با سبک شناختی ویتکین [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
ک
-
کارشکی، حسین
نقش ادراک والدینی و انگیزش تحصیلی در گرایش به تفکرانتقادی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-64]
-
کاوسیان، جواد
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
-
کجباف، محمدباقر
بررسی ارتباط راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و خلاقیت با پیشرفت ریاضی در دانشآموزان تیزهوش اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 65-85]
-
کدیور، پروین
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
م
-
موسویپور، سعید
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
-
مولوی قلعه نی، مرضیه
بررسی سواد ریاضی دانش¬آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج و ارتباط آن با سبک شناختی ویتکین [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
ن
-
نظری، رضوان
تاثیر ارزشیابی توصیفی برخودپنداره تحصیلی، خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 103-124]
-
نیکدل، فریبرز
بررسی نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
و
-
وکیلی، ناهید
بررسی نگرش دانشآموزان به تکلیف درسی و ارتباط آن با راهبردهای مدیریت تکالیف [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 87-112]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد